Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Manzhos T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Manzhos T. V. 
A single-period inventory management model with a continuous fuzzy random demand [Електронний ресурс] / T. V. Manzhos // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 1. - С. 511-518. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_1_62
Описан алгоритм поиска оптимального размера запаса ресурса предприятия, спрос на который является нечеткой случайной величиной. В частности, рассмотрен случай, когда закон распределения спроса известен или может быть оценен на основании статистических данных и математическое ожидание которого - нечеткое треугольное число. Теоретический материал проиллюстрирован числовым примером.
Попередній перегляд:   Завантажити - 98.138 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Manzhos T. V. 
Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations [Електронний ресурс] / T. V. Manzhos // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 511-517. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_65
Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.189 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kulik A. B. 
Links between manufacturing functions on consumer service enterprises [Електронний ресурс] / A. B. Kulik, T. V. Manzhos, I. D. Fartushny // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 519-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_59
В сучасних умовах актуальною науковою і практичною проблемою стає дослідження ролі і місце підприємств побутового обслуговування в процесах модернізації та інновації розвитку на регіональному рівні. Роль підприємств побутового обслуговування в економіці України і її регіонів, а також їх соціальне значення є досить вагомим. Ці підприємства надають можливість створювати нові робочі місця навіть під час економічної кризи, що знижує соціальну напругу і навантаження на ринок праці. Інтенсивному розвитку підприємств побутового обслуговування сприяє зростаючий споживацький попит на побутові послуги, що обумовлює необхідність ефективного управління підприємствами побутового обслуговування в стратегічному аспекті. Досліджено зв'язок між виробничими функціями підприємств сфери обслуговування. Розглянуто функціонування малого підприємства, яке складається з двох ланок: хімчистка і пральня. В залежності від ефективності діяльності функціонування одного з двох підприємств аналітично побудовані виробничі функції. Використовуючи апарат економіко-математичного моделювання інвестиційної діяльності підприємства в роботі проаналізовані характеристики, які впливають на динаміку розвитку підприємства в цілому, на стратегію інвестування, яка відображає процеси самофінансування підприємства. Наведені рисунки показують різні моделі розвитку підприємств і дають можливість проаналізувати економічні показники функціонування підприємства що необхідно враховувати при побудові системи показників ефективності функціонування підприємств, які задіяні в побутовому секторі. Ця система повинна характеризувати ступінь результативності виробництва і здійснювати оцінку динаміки економічного ефекту при залученні додаткових ресурсів. Також необхідно забезпечити співвідношення економічних коефіцієнтів, які відповідають за інвестиції таким чином, щоб функціонування підприємства не зазнавало регресії чи стагнації, а працювало в оптимальному режимі в залежності від власних потужностей, соціальних потреб регіону тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 851.483 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського